niedziela, 8 listopada 2015

Mózg

I chyba wyczekiwany przez kilka osób przepis na ... mózg :)
Brzmi obrzydliwie, ale zapewniam, że smakuje wspaniale. Dzieciaki też będą zachwycone.

Składniki:
Nie będę tu się rozpisywać dodatkowo tylko dam Wam linki gdzie wszystko znajdziecie:
*Masa cukrowa
*Ciasto dyniowe
*nutella (ja nie miałam wyboru i czasu więc poszłam na łatwiznę i nie robiłam żadnych dodatkowcyh kremów)

Przygotowanie:
1. Pieczemy ciasto dyniowe
Z taką różnicą (jeśli macie taką możliwość), pieczemy je w metalowej misce i dodajemy do niego czerwony barwnik (żeby było bardziej realistycznie)
2. Ostudzone ciasto zaokrąglamy na kształt mózgu i przez sam środek robimy małe nacięcie ( niestety nie mam zdjęcia :( )
3. Teraz robimy masę cukrową z taką różnicą, że dodajemy różowy barwnik.
3. Gotowy kształt naszego mózgu smarujemy nutellą.
4. Naszą masę cukrową dzielimy na pół. I zaczynamy ją formować na tzw. sznureczki (nie mogą one być za grube)
5. Cienkimi nie długimi "sznureczkami" obkładamy ciasto wysmarowane nutellą na kształt fałd ( nie wiem jak to fachowo nazwać)

 Gotowe, dla lepszego efektu nasz mózg można oblać jakąś jadalną krwią ( np: alkohol z rozpuszczonym barwnikiem). Może nie jest to mistrzostwo sztuki, ale ja jestem zadowolona :)

2 komentarze:

  1. No takich ciast, to jeszcze nie było :) Pomysłowy :v
    Zapraszam;
    http://chrupacz-poranny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale czad! Dzieki za inspiracje! Przyda się na halloween! Tego mi było trzeba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń